Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
Do następnej sesji zmiany cen.
Uwaga! Regularnie zmieniamy ceny zajęć by zachęcać do wcześniejszego zapisu - cena tych warsztatów może niebawem wzrosnąć.
To najlepszy moment by się zapisać! 🙂
Opis zajęć:
Tworzenie grafiki sprzedażowej – warsztaty online
Kurs od podstaw
Zajęcia w formie stacjonarnej (zobacz też inne warsztaty)
Wolnych miejsc warsztatowych: 5
Warsztaty będą miały na celu nauczyć uczestników obsługi Canvy pod generowanie grafik marketingowych i nie tylko. Nauczymy się wykonywania prostych operacji przy użyciu programu, który idealnie sprawdza się pod media społecznościowe, newslettery, czy elementy na stronę internetową. Program można z powodzeniem wykorzystać w komunikacji własnej firmy z klientami, do tworzenia grafik artystycznych i przeznaczonych do druku oraz do przygotowania profesjonalnych prezentacji. Na warsztatach skupimy się przede wszystkim na części praktycznej. Każdy uczestnik wykona grafiki pod omawiane na zajęciach tematyki, a całość zakończy projekt wykonany pod tzw. “brief od klienta”.
Plan warsztatów:
1. Czym jest Canva? Omówienie poszczególnych funkcji i ich zastosowania w konkretnych formatach.
2. Zabawa kolorami i fontem – jak dobierać kolory i font do poszczególnych grafik oraz jak wybrać przewodnie kolory, aby nadać spójności komunikacji marki?
3. Gify, zdjęcia i filmy – czyli jak stworzyć przykuwającą uwagę
4. Prezentacja – jak zainteresować słuchaczy? Omówienie poszczególnych kryteriów ciekawej i spójnej prezentacji.
5. Co się klika w mediach społecznościowych? Triki graficzne, które sprawią, że posty i reklamy na platformach społecznościowych staną się ciekawsze.
6. Kreatywne spojrzenie na formy drukowane – jak stworzyć przykuwające uwagę ulotki, wizytówki i plakaty?
Prowadzący:
PR Manager i specjalista w dziedzinie Digital Marketingu. Studentka studiów magisterskich w dziedzinie Technologii i Zarządzania w mediach. Prowadziła kanały zarówno międzynarodowych jak i polskich marek. Przeprowadzała również wiele kampanii marketingowych w tym oparte na influence marketingu.
W tworzeniu komunikacji marketingowej marek stawia przede wszystkim na spójność i kreatywne podejście Wierzy, że dzięki temu nie tylko zainteresujemy klienta, ale i sprawimy, że zostanie on z nami na dłużej.
Zdjęcia z warsztatów stacjonarnych:
TRWAJĄCE ZAPISY:
Grupa 'Cinti’
Start zajęć:
30 listopada
Dni spotkań:
poniedziałki i czwartki; 18:00-19:30
Dorośli (19+)
Narzędzia:
Canva
(jest niezbędna do udziału w zajęciach)
Przestrzeń internetowa /
Google classroom
Poziom:
Podstawowy
Daty i godziny zajęć:
– 30 listopada 18:00-19:30
– 03 grudnia 18:00-19:30
– 07 grudnia 18:00-19:30
– 10 grudnia 18:00-19:30
– 14 grudnia 18:00-19:30
– 17 grudnia 18:00-19:30
Warsztaty są prowadzone przez Annę Cecocho – obejmują 6 zajęć i składają się ze spotkań zdalnych oraz aktywności międzyzajęciowych. Każde zajecia trwają 1,5h i będą się odbywać zdalnie z użyciem Google Classroom. W trakcie spotkań będziemy omawiać program zajęciowy i zdobywać wiedzę teoretyczną, a pomiędzy zajęciami (i również po zakończeniu) będzie czas na wysyłanie prac, dyskusje i wzajemny feedback w grupie warsztatowej. By uczestnicyć w zajęciach niezbędny będzie komputer lub smartphone z podłączeniem do Internetu.
Jeśli te terminy Ci nie odpowiadają, możesz włączyć powiadomienie o nowych grupach. Dostaniesz maila maila, gdy otworzy się kolejna grupa. 🙂