Opis zajęć:
Tworzenie grafiki sprzedażowej – warsztaty online
Kurs od podstaw
Zajęcia w formie stacjonarnej (zobacz też inne warsztaty)
Obecnie zapisy na te warsztaty są zamknięte. Zachęcamy do włączenia powiadomień o nowych grupach by nie przegapić otwarcia zapisów lub sprawdzenie trwających zapisów.
Warsztaty będą miały na celu nauczyć uczestników obsługi Canvy pod generowanie grafik marketingowych i nie tylko. Nauczymy się wykonywania prostych operacji przy użyciu programu, który idealnie sprawdza się pod media społecznościowe, newslettery, czy elementy na stronę internetową. Program można z powodzeniem wykorzystać w komunikacji własnej firmy z klientami, do tworzenia grafik artystycznych i przeznaczonych do druku oraz do przygotowania profesjonalnych prezentacji. Na warsztatach skupimy się przede wszystkim na części praktycznej. Każdy uczestnik wykona grafiki pod omawiane na zajęciach tematyki, a całość zakończy projekt wykonany pod tzw. “brief od klienta”.
Plan warsztatów:
1. Czym jest Canva? Omówienie poszczególnych funkcji i ich zastosowania w konkretnych formatach.
2. Zabawa kolorami i fontem – jak dobierać kolory i font do poszczególnych grafik oraz jak wybrać przewodnie kolory, aby nadać spójności komunikacji marki?
3. Gify, zdjęcia i filmy – czyli jak stworzyć przykuwającą uwagę
4. Prezentacja – jak zainteresować słuchaczy? Omówienie poszczególnych kryteriów ciekawej i spójnej prezentacji.
5. Co się klika w mediach społecznościowych? Triki graficzne, które sprawią, że posty i reklamy na platformach społecznościowych staną się ciekawsze.
6. Kreatywne spojrzenie na formy drukowane – jak stworzyć przykuwające uwagę ulotki, wizytówki i plakaty?
Prowadzący:
PR Manager i specjalista w dziedzinie Digital Marketingu. Studentka studiów magisterskich w dziedzinie Technologii i Zarządzania w mediach. Prowadziła kanały zarówno międzynarodowych jak i polskich marek. Przeprowadzała również wiele kampanii marketingowych w tym oparte na influence marketingu.
W tworzeniu komunikacji marketingowej marek stawia przede wszystkim na spójność i kreatywne podejście Wierzy, że dzięki temu nie tylko zainteresujemy klienta, ale i sprawimy, że zostanie on z nami na dłużej.