fbpx

BIZNESOWY BOOSTER,

czyli kompendium przedsiębiorcy

 

 

Kurs online

Kurs online “Biznesowy Booster” to paczka niezbędnej wiedzy i sprawdzonych praktyk dla przedsiębiorców, które chcą skutecznie rozwijać swój biznes, poznać obowiązujące standardy branżowe i dopasować swoją firmę do wymagań dzisiejszego rynku. Pozyskasz gotowe narzędzia i materiały na temat: optymalizacji sprzedaży, tworzenia procesów, budowania zespołu i zarządzania pracą.

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Do sesji zmiany cen

Trwa oferta specjalna

Zakup kurs w obniżonej cenie i zyskaj bezpłatną konsultację z prowadzącym, oraz natychmiastowy dostęp do wszystkich materiałów kursu

Biznesowy Booster

czyli kompendium przedsiębiorcy

 

Jeśli znużyły Cię działania biznesowe, które prowadzą donikąd albo planujesz własny biznes i chcesz opanować sztukę tworzenia przemyślanych strategii, które przyciągną lojalnych klientów – ten kurs został stworzony z myślą o Tobie!

W trakcie kursu posiądziesz niezbędną wiedzę, jak wyprowadzić swój biznes na szczyt, skutecznie wykorzystując najefektywniejsze strategie. Poznasz tajniki skutecznego planowania biznesowego, identyfikacji obszarów do poprawy oraz analizy konkurencji, a także metody kontrolowania kondycji finansowej firmy.

Poprowadzimy Cię krok po kroku przez proces budowania silnej marki, zarządzania zespołem oraz skutecznego zarządzania produktami i usługami. Zyskasz także gotowe materiały, checklisty i tabele, które pozwolą Ci od razu wdrożyć nową wiedzę. Po ukończeniu kursu będziesz gotowy_a, by przekształcić swoją wizję biznesową w rzeczywistość!

Czeka na Ciebie 5 intensywnych godzin materiałów edukacyjnych, pełnych praktycznych wskazówek i strategii. Wszystko poparte praktycznym doświadczeniem prowadzącego, który z sukcesem od 5 lat buduje organizację o ogólnokrajowym zasięgu. Jeśli pragniesz rozwijać swój biznes i osiągać zaskakujące rezultaty – zapraszamy na kurs!

Zobacz, co o kursie mówi nasz prowadzący:

Kto skorzysta na tym kursie?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz już swoją firmę samodzielnie, zarządzasz samym zespołem lub procesami, czy dopiero planujesz zostać przedsiębiorcą – ten kurs jest dla Ciebie!

Sprawdzone narzędzia i dobre praktyki zdobyte podczas nauki będziesz mógł_mogła wykorzystać zawsze wtedy, gdy potrzebne są ulepszenia w efektywności organizacyjnej firmy, mające znaczący wpływ na jej wyniki.

Mikro i mali przedsiębiorcy

Dowiesz się, od czego zacząć restrukturyzację swojej działalności i jak ją sprawnie przeprowadzić, aby w końcu zacząć osiągać takie wyniki, jakie chcesz.

Managerowie zespołów

Zdobędziesz potężną dawkę praktycznej wiedzy, która pomoże ci skuteczniej zarządzać pracą innych osób, lepiej delegować zadania i sprawniej rozwiązywać konflikty.

Osoby odpowiedzialne za finanse

Poznasz sprawdzone sposoby zarządzania budżetem i wypróbowane narzędzia analizy finansowej, a także dowiesz się, jak radzić sobie z kryzysami płynnościowymi.

Fani optymalizacji i dobrych praktyk w firmie

Przekrojowa diagnoza organizacji w pigułce – jeśli chcesz podnieść poziom optymalizacji procesów i sprzedaży oraz zarządzania zespołem i jego pracą – zapraszamy!

Skorzystaj z okazyjnej ceny i zakup kurs już teraz!

Cena niedługo wzrośnie!

349,00 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 279 zł

Do zmiany ceny

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

r
Ceny kursów regularnie zmieniają się wraz z upływem czasu – zapisz się teraz by załapać się na obecną cenę!

PS: W ramach zakupu kursu otrzymasz dodatkowe 20% zniżki na warsztaty pisarskie w Fundacji Varsztatovnia

Poznaj swojego instruktora!

Michał Łyszkowski

CEO Fundacji | Dyr. Finansowy

Założyciel i prezes Fundacji Varsztatovnia. Po godzinach zapalony aktor serialowy i społecznik. Jego przygoda z działalnością społeczną zaczęła się w 2015 roku w ramach olimpiady Zwolnieni z Teorii – od tego czasu pakował się w liczne projekty społeczne, startupowe i artystyczne przedsięwzięcia dotyczące m.in. dostępności kultury, promocji sztuki niezależnej, hejtu w sieci czy ciałopozytywności. Certyfikowany project manager i public speaker. Na drodze swojej ścieżki zawodowej trafił też do działu IT w korporacji, ale szybko wrócił na obecny szlak. Finalista programu Startup Shaker, Forbes 25u25, laureat Prague Social Innovation Weekend i absolwent licznych szkoleń i seminariów dotyczących zarządzania, biznesu i działalności społecznej.
.
Bardzo lubi przebywać z ludźmi, którzy są jego główną inspiracją do działania. Jeśli nie pracuje, to zazwyczaj spędza czas na imprezach, kameralnych posiadówkach lub wydarzeniach. Fascynuje go kondycja ludzka i psychologia. Jest ogromnym zwolennikiem terapii. Lubi też spontaniczne podróże i spędzanie czasu na łonie natury. Myślą, która mu przyświeca, jest „wszystkiego trzeba w życiu doświadczyć” a wartości które są dla niego ważne to odpowiedzialność społeczna,rozwój, relacje, autentyczność, wrażliwość i łagodność
.
W pracy w Varsztatovni największą radość sprawia mu realizacja projektów rozwojowych oraz społecznych, a obowiązkiem, który lubi najmniej, są prace okołoksięgowe (które mimo to realizuje kompetentnie). W ramach Varsztatovni oprócz pracy w biurze prowadzi również zajęcia aktorskie oraz Kręgi Młodych Dorosłych i Otwarte Spotkania Mindfulnessowe.

Czego nauczysz się na kursie?

Poznaj konkretną wiedzę i strategie, które wykorzystasz, by dokonać przekrojowego audytu swojej organizacji i wdrożyć niezbędne ulepszenia, poprawiając wyniki finansowe.

Przeanalizujesz sytuację swojego biznesu

zidentyfikujesz obszary do poprawy i stworzysz plan restrukturyzacji.

Prześwietlisz rynek i konkurencję

dzięki czemu trafniej ustalisz swoje wyróżniki i swoją niszę do zagospodarowania.

Nauczysz się zarządzać produktami i usługami

na bazie konkretnych danych i z wykorzystaniem pełnego potencjału sprzedażowego.

Opracujesz efektywny podział zadań w zespole

i usprawnisz procesy organizacyjne, by pracować szybciej i lepiej.

Wdrożysz automatyzacje procesów

które pozwolą Tobie i Twojemu zespołowi zaoszczędzić czas i energię na robieniu powtarzalnych zadań.

Stworzysz wspierającą kulturę pracy

która będzie przyciągać talenty, wspierać motywację i zapewni efektywną pracę zespołu.

Dowiesz się jak zarządzać marketingiem

i jak stworzyć system reklamowy który pozwoli Ci docierać do klientów najniższym kosztem.

Dowiesz się, jak wdrażać innowacje

w przemyślany sposób, dzięki czemu przekujesz kreatywne pomysły w dochodowe gałęzie Twojej firmy.

Poznasz strategie skalowania biznesu

i dowiesz się, jak redukować koszty i inwestować, aby Twoja firma rosła szybciej niż konkurencja.

PROGRAM KURSU:

0. WSTĘP

Zaczniemy od przywitania i przedstawienia prowadzącego. Omówimy też agendę kursu i porozmawiamy o korzyściach, które może Ci przynieść.

 

1. Diagnoza i Planowanie Biznesu

Po ukończeniu tego modułu będziesz w stanie analizować aktualną sytuację biznesową, identyfikować obszary do poprawy, planować taktycznie i strategicznie działania, analizować rynek i konkurencję oraz podejmować decyzje oparte na analizie finansowej.

 

 

Lekcja 1: Gdzie jesteśmy – analiza obecnej sytuacji i identyfikacja obszarów do poprawy. Analiza zasobów i ryzyk.

Lekcja 2: Taktyka a strategia – jak planować działania w krótkim i długim okresie. Wyznaczanie priorytetów organizacji, dobre praktyki.

Lekcja 3: Poznaj swoje otoczenie – Analiza rynku i konkurencji – identyfikacja wyróżników i gospodarowanie niszami rynkowymi.

Lekcja 4: Metryki i raportowanie – jakie metryki musisz monitorować? Jakie dane warto poddać analizie by zbadać kondycję przedsiębiorstwa? Jak wyznaczać skuteczne KPI?

Lekcja 5: Analiza finansowa – zbadaj kondycję finansową swojej firmy i przewiduj straty zanim stracisz płynność.

2. Skuteczny Marketing i Sprzedaż

Ten moduł dostarczy Ci wiedzy na temat audytu oferty dla klientów, pomiaru skuteczności reklam, optymalizacji budżetu reklamowego, analizy ścieżki klienta oraz identyfikacji kanałów sprzedaży, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć i osiągnąć cele marketingowe.

 

 

– Lekcja 1: Czy znasz swoich klientów? – Audyt oferty – Analiza istniejącej grupy klientów, segmentacja klientów, identyfikacja wartości i czynników decyzyjnych.

Lekcja 2: Wyniki reklamowe – jak je badać, jakie metryki mierzyć, jak mieć kontrolę nad reklamą.

Lekcja 3: Kanały sprzedaży i widoczność na tle konkurencji – analiza i diagnoza obecnej strategii reklamowej, opracowanie planu rozwojowego.

– Lekcja 4: Strategia budżetowa reklamy – jak wyznaczyć / zweryfikować budżet na reklamę, optymalizacja i kontrola wydatków reklamowych.

– Lekcja 5: Optymalizacja ścieżki klienta – analiza procesu zakupowego i procesów decyzyjnych, redukcja bariery wejścia.

3. Efektywność Organizacyjna i Automatyzacja

Po ukończeniu tego modułu będziesz potrafił lepiej zarządzać procesami organizacyjnymi, automatyzować powtarzalne zadania, efektywnie podzielić obowiązki w zespole oraz wykorzystać technologię i sztuczną inteligencję do usprawnienia pracy.

 

 

Lekcja 1: Procesy organizacyjne – czym są i jak z nimi pracować?

Lekcja 2: Zadania cykliczne – przejmij kontrolę nad powtarzalnymi czynnościami.

Lekcja 3: Podział obowiązków i odpowiedzialności – jak skutecznie rozdzielić obowiązki i procesy?

Lekcja 4: Zarządzanie wiedzą i informacją – dobre praktyki wymiany informacji i komunikacji.

Lekcja 5: Automatyzacja procesów – wykorzystaj technologię i uwolnij czas swojego zespołu.

Lekcja 6: Sztuczna inteligencja w służbie Twojej organizacji – jak wykorzystać AI by pracować szybciej i lepiej?

4. Kultura pracy i Zarządzanie Zespołem

W tym module zdobędziesz umiejętności budowania wizji organizacji, diagnozowania potrzeb szkoleniowych pracowników, stosowania zwinnych metod zarządzania, oceniania pracowników, budowania motywacji oraz skutecznej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

 

 

– Lekcja 1: Wizja organizacji i komunikacja wewnętrzna.

– Lekcja 2: Dbaj o kapitał ludzki – Zdiagnozuj potrzeby szkoleniowe.

– Lekcja 3: Zwinne zarządzanie – z czym to się je i czy Twoja firma na tym zyska?

– Lekcja 4: Ewaluacja, feedback i ocena pracownicza – wskazówki w pigułce.

– Lekcja 5: Motywacja – jak ją budować, utrzymać i rozwijać – narzędzia motywacji i nagany.

– Lekcja 6: Dialog przede wszystkim – Komunikacja z kontrahentami i zleceniobiorcami, zarządzanie kryzysami wizerunkowymi.

5. Zarządzanie Produktami i Usługami

Dzięki temu modułowi nauczysz się analizować ofertę konkurencji, stosować metodę Kaizen, przeprowadzać badania rynkowe, tworzyć MVP, ustalać politykę cenową oraz wykorzystywać promocje do zwiększenia sprzedaży.

 

 

– Lekcja 1: Benchmarking i analiza oferty konkurencji.

– Lekcja 2: Metoda Kaizen – małe usprawnienia w służbie większego celu.

– Lekcja 3: Badania rynkowe, jakościowe, ilościowe – kiedy i jakich użyć oraz dlaczego warto to robić.

– Lekcja 4: MVP – zdobądź wskazówki dotyczące rozwoju produktu po rozpoczęciu sprzedaży.

– Lekcja 5: Polityka cenowa – jak wyznaczyć cenę produktu / usługi na poziomie maksymalnej wydajności.

– Lekcja 6: Promocje, crosseling i upseling – wykorzystaj potencjał sprzedażowy ceny.

6. Innowacje i Zarządzanie Zmianą

Ten moduł wyposaży Cię w umiejętność rozpoznawania odpowiednich momentów na wprowadzanie innowacji, stosowania metod kreatywnych, zarządzania procesem innowacji i zmiany oraz analizowania przypadków sukcesów i porażek w wdrażaniu innowacji.

 

 

– lekcja 1: Kiedy i po co wdrażać innowacje a kiedy nie warto tego robić.

– lekcja 2: Design thinking i inne metody opracowywania innowacji.

– lekcja 3: Koordynacja procesu kreatywnego – dobre praktyki dla zespołów i jego pojedynczych członków.

– lekcja 4: Testowanie pomysłów biznesowych – uniknij strat na nieudanych pomysłach.

– lekcja 5: Zarządzanie zmianą – włącz innowację w codzienność Twojej firmy.

– lekcja 6: Case studies: Sukcesy i porażki we wdrażaniu innowacji.

7. Strategie Skalowania i Wzrostu

Po ukończeniu tego modułu będziesz umieć redukować koszty, budżetować, opracowywać strategie cykliczne, zarządzać kryzysem, eksplorować nowe rynki, rozwijać organizację oraz podejmować decyzje dotyczące inwestycji w rozwój firmy.

 

 

– lekcja 1: Redukcja kosztów i konkurencja cenowa – pokonaj konkurencję zmniejszając koszty.

– lekcja 2: Budżetowanie i przewidywanie kosztów i przychodów – kontrola nad sytuacją w firmie.

– lekcja 3: Strategia cykliczna – opracuj raz gotową strategię pracy na cały rok lub sezon.

– lekcja 4: Pivoty i zarządzanie kryzysem – jak przejść przez zmiany rynkowe suchą stopą.

– lekcja 5: Ekspansja do nowej niszy / demografii / lokalizacji – jak to zrobić dobrze i bezboleśnie.

– lekcja 6: Rozwój organizacji – jak wiedzieć kiedy jest czas na inwestycję w nowe zasoby i nowych pracowników.

Kurs składa się z materiałów wideo, treści pisanych oraz graficznych pomocy naukowych. Całkowity czas przewidywany na ukończenie kursu to 5 godzin. Możesz go odbyć z dowolnego miejsca na Ziemi, korzystając z naszej platformy. Jedyne, czego potrzebujesz, by zacząć, to urządzenie z dostępem do Internetu.

Zakup kursu gwarantuje dostęp do materiałów przez okres 120 dni (od daty zakupu, jeśli kupujesz kurs dla siebie, lub od daty aktywacji, jeśli kupujesz go dla kogoś).

Weź swój biznes na warsztat, zoptymalizuj go na każdym polu i przebij konkurencję!

„Kluczem do sukcesu jest skupienie się na celu, nie na przeszłości.”

– Steve Jobs

Gotowy_a, żeby zacząć?

Zakup kurs lub skontaktuj się z nami, jeśli masz pytania