Jeśli zajmujesz się prowadzeniem bloga, tworzeniem wpisów do mediów społecznościowych lub opracowywaniem różnego rodzaju tekstów – możesz robić to jeszcze lepiej! Przyjdź na warsztaty z doświadczonym praktykiem branży reklamowej – Beatą Suchecką, która przez ponad 10 lat pracowała w agencjach reklamowych jako copywriter i dyrektor kreatywny.
Jak tworzyć ciekawe treści, angażujące odbiorców? Skąd czerpać pomysły na wpisy? Co zrobić, by komunikować się czytelnie, lekko i z polotem? W trakcie zajęć poznasz zasady kreatywnego pisania tekstów, takich jak artykuły blogowe i eksperckie, case study, notki prasowe, mailingi.
Lepiej poznasz potrzeby swoich czytelników i będziesz ćwiczyć komponowanie zdań w sposób czytelny, przyjazny oraz zrozumiały. Nauczysz się dobierać ciekawe tematy i odkryjesz wiele nowych źródeł inspiracji!
Prowadzący:
Beata Suchecka
Poszukiwaczka neologizmów i lotnych form kreatywności językowej. Autorka Niewyrazków i Prozoletów, copywriterka z bujnym doświadczeniem w agencjach reklamowych, trenerka biznesu, inspiratorka, założycielka Kreatolota.
Uczy kreatywnego myślenia, pokonywania blokad twórczych, wyzwalania FLOW i przełamywania schematów. Prowadziła m.in. Wyrażalnię – kreatywną szkołę twórczego pisania z Fundacją Koliber oraz kursy creative writing z Fundacją Kuźnia ART. W 2013 r. ukazał się podręcznik jej autorstwa: „Zajęcia artystyczne – zajęcia copywritingu”.
Zdjęcia warsztatowe:
Plan zajęć:
1. Kto, do kogo, co i po co pisze? Potrzeby odbiorców, różne grupy docelowe, cel.
2. Webwriting: teksty na strony www, komunikacja w mediach społecznościowych.
3. Blogosfera: dobór tematów, zasady pisania artykułów, personal branding.
4. Blogi firmowe, case study, artykuły eksperckie.
5. Krótkie formy: notka prasowa, mailing.
6. Storytelling w praktyce – trening kreatywnego opowiadania.