.
.
Treść tej strony jest dostępna tylko dla osób, które zakupiły kurs.
Jeśli posiadasz już ten kurs zaloguj się.
Jeśli nie posiadasz tego kursu możesz zakupić go tutaj.
.
.
Jeśli posiadasz już ten kurs zaloguj się.
Jeśli nie posiadasz tego kursu możesz zakupić go tutaj.
Dziennikarka, pisarka, poetka. Autorka wielu artykułów i wywiadów publikowanych w prasie i czasopismach ( „Tygodnik Powszechny”, „W drodze”, „Więź”, „Zwierciadło”, „Sens”, „Twój Styl”, „Elle”, „Wysokie Obcasy”, „Polityka”, „Kraina Bugu”.). Autorka rozmów z wybitnymi postaciami kultury na portalu Styl.pl.
Autorka książek: W co wierzę? (Homini, 2007), Nie i tak. Rozmowa z Adamem Ferencym (Editio, 2018), Gwiazdeczka (Editio 2018 )Słoiczki (Wydawnictwo Szelest, 2022), Astrachańska serenada (eSPe w druku)
Współautorka książek Psychologia mitów greckich. Rozmowy z Zenonem Waldemarem Dudkiem (Eneteia, 2013) i Archetypy, mity, symbole. Refleksje jungowskie o psyche (Eneteia, 2019). Autorka trzech tomików poetyckich: Talitha kum, Bardo, Dziewięć lodowych pierścieni.
Psycholog o specjalności psychologia kliniczna, psychoterapia.
Synergolog – specjalistka ds. analizy mowy ciała. Plastyk z pierwszego wykształcenia. Swoją wiedzę i doświadczenie łączy jako Arteterapeutka. Aktualnie w trakcie studiów podyplomowych: Arteterapia z elementami terapii pedagogicznej. Od kilku lat praktukuje Rozwój Duchowy, szkoli się również na Certyfikowanego Przewodnika. Od siedmiu lat prowadzi zajęcia oraz warsztaty dla dzieci i dorosłych, od kwietnia organizuje cykliczne warsztaty arteterapeutyczne w Młynie Kreacji. Pracuje w Zespole Natalii Hofman ds. analizy prawdomówności i mowy niewerbalnej. Prowadzi indywidualne konsultacje z zakresu psychologii i terapii holistycznej.
Malarka, arteterapeutka i psychoterapeutka
W centrum jej zainteresowania znajdują się ludzie: ich możliwości, nastroje, uczucia i sposoby ich wyrażania. Prowadzi psychoterapię indywidualną oraz warsztaty rozwojowe i arteterapeutyczne dla osób dorosłych oraz młodzieży. W malarstwie odnajduje sposoby na wyrażenie wewnętrznych doświadczeń, które mogą być trudne do opisania słowami. Proces twórczy traktuje jako drogę poznawania i określania siebie, a także jako narzędzie do radzenia sobie ze stresem i trudnościami.
Certyfikowana instruktorka Pilatesu oraz Stretchingu, tancerka, aktorka teatru tańca Test, tancerka, psycholog i choreoterapeuta w edukacji
Ruch i taniec towarzyszy jej od dziecka. To właśnie na lekcji tańca poznała metodę Pilates, której jest teraz certyfikowanym instruktorem. Podczas wielu lat praktyki różnych form tańca, stretchingu i jogi zdobywała wiedzę i doświadczenie w obszarze pracy z ciałem. Do różnych metod zajęć, które prowadzi lubi dodawać elementy tańca, improwizacji ruchowej, czy relaksacji.
Ukończyła studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Jest też absolwentką “Choreoterapii w edukacji” w Akademii Humanistyczno – Ekonomicznej w Łodzi, tancerką oraz aktorką Teatru Tańca Test.
Studentka Masters in Finance and Accounting na Akademii Leona Koźmińskiego. Mimo, ściśle analitycznego umysłu, posiada też wiele kompetencji miękkich – prowadzi koła studenckie oraz była przewodniczącą samorządu studenckiego. Prowadziła również warsztaty z efektywnej nauki oraz zachowania Work-Life balance. Z takiej tematyki tworzyła (może do czasu warsztatów, znowu będzie tworzyć) social media. Jeśli wszystko co przeczytałeś o warsztatach podoba Ci się ale brzmi trochę jak “coachowskie pieprzenie” – to prawdopodobnie masz rację, takie osoby mnie wychowały. Natomiast postaram się ograniczyć to do minimum. Na warsztatach stawiam na rozwój, spokój i wyrozumiałość.
Wokalistka, kompozytorka, pedagog. Członkini zespołu Lepi.my, Zielińska oraz Ziewa. Od pięciu lat, wykładowca w Akademii Muzyki Rozrywkowej, od trzech – trener w złotych szeregach ekipy warsztatów Just Cover It w Warszawie i nie tylko, wykładowca na corocznych Kreatywnych Warsztatach Wojtka Pilichowskiego.
Współpracowała między innymi z Krzysztofem Ścierańskim, Dick4Dick, Grażyną Łobaszewską, Sotei. Laureatka prestiżowych konkursów takich jak np. Jarocińskie Rytmy Młodych, Spotkania zamkowe w Olsztynie, Frazy w Poznaniu, Maraton Piosenki Osobistej i wiele innych. Uczyła się u artystów takich jak Paulina Przybysz, Wojtek Pilichowski, Natalia Kwiatkowska czy Grażyna Łobaszewska.”.
Aktorka teatralna i filmowa z ponad 25 letnim doświadczeniem scenicznym. W 2002 uzyskała dyplom aktora dramatu ZASP w Warszawie. Od 20 lat trener i pasjonatka rozwoju osobistego, coachingu, terapeuta zajęciowy. Mistrzyni w wydobywaniu z ludzi ukrytych talentów. „Interdyscyplinarne warsztaty z wykorzystania technik aktorskich w życiu codziennym” to jej autorski zbiór narzędzi zdobywanych przez lata pracy i życiowego doświadczania. W przyjazny sposób przekazuje konkretne umiejętności zarówno w zakresie umiejętności aktorskich, wystąpień publicznych, narzędzi coachingowych jak i komunikacji w biznesie. Daje ludziom poczucie, że mają znacznie większe możliwości niż dotąd myśleli i to nie przez wyświechtane „frazesy motywacyjne” lecz przez przeprowadzenie przez konkretny proces pozyskiwania skutecznych narzędzi.
Jest autorką programów szkoleniowych, m.in. „Sztuka komunikacji w biznesie”, „Rozwijaj potencjał przez sztukę”, „Sztuka w sprzedaży”.
Absolwentka Akademii Muzycznej w Łodzi na dwóch kierunkach: Musical oraz Choreografia i techniki tańca. Na tej samej uczelni ukończyła również studium pedagogiczne. Kształciła się m.in u takich pedagogów jak Anna Dzionek-Kwiatkowska, Briana Fentress, Witold Jurewicz i Jacek Owczarek.
Jej sercu od zawsze bliski był teatr w każdej jego odsłonie – muzycznej, tańca i dramatycznej. Swoje pasje pogłębiała od najmłodszych lat będąc m.in. słuchaczką Ogniska Teatralnego u Machulskich. Poza teatrem główne obszary jej zainteresowań to emisja głosu, w tym śpiew musicalowy, a także budowanie kontaktu z ciałem poprzez ruch, improwizację ruchową, jogę i techniki relaksacyjne.
Dotychczas brała udział w wielu projektach artystycznych. W 2015 roku wystąpiła jako solistka w koncercie „Muzyka filmowa i rozrywkowa pod batutą Tomasza Szymusia”. W 2016 roku wcieliła się w rolę Choinki w bożonarodzeniowym spektaklu muzycznym „Święta w prezencie”, realizowanym w Studio Koncertowym Polskiego Radia. W 2019 roku w DOK Ursynów miała premierę sztuka Erica Assous „Diabelski młyn” w reżyserii Grzegorza Reszka, w którym zagrała główną rolę, a w 2022 roku wystąpiła w roli nauczycielki tańca Pani Bell w musicalu „Fame” realizowanym w Ursynowskim Centrum Kultury Alternatywy.
Paulina od ponad 20 lat jest związana z różnymi formami ruchu – jako nastolatka przez ponad 5 lat trenowała sztuki walki a od ponad 15 lat rozwija się w różnych stylach tańca. Zaczynała od tańca towarzyskiego i flamenco. Odkąd taniec stał się jej pasją, nieustannie próbuje nowych form ekspresji poprzez ciało i świadomy ruch. W tańcu klasycznymposzukuje perfekcji, w tangu emocji i komunikacji. Eksploruje świat tańca współczesnego,kontakt improwizacji i folkloru argentyńskiego. Interesuje ją terapeutyczny wymiar tańca.
Jest certyfikowaną instruktorką tańca.W pracy z ciałem inspiruje się również takimi metodami jak Bbarre, Gyrokinesis, Metoda Franklina oraz Anatomy Trains in Motion.
Paulina na co dzień pracuje metodą Pilates w nurcie współczesnym, czyli sportowo-rehabilitacyjnym w ośrodku „Pilates terapeutyczny Studio” na ul. Wilczej w Warszawie. Ukończyła wiele kursów metody Pilates, w tym szkoleń z zakresu treningów oddechu oraz mięśni dna miednicy. Szczególnie interesuje ją trening terapeutyczny w nurcie pilatesu nowoczesnego z elementami pracy z powięzią i stretchingu. Nieustannie zgłębia i rozwija u siebie oraz swoich Klientów techniki świadomej pracy z ciałem.
Śpiewaczka, pedagog. Specjalizuje się w klasycznej i rozrywkowej technice śpiewu. Absolwentka Wydziału Wokalno-Aktorskiego w Gdańsku oraz Conservatorio di Musica w Ferrarze i Pesaro (Włochy). Laureatka konkursu „Złote Głosy” za najlepsze wykonanie arii operetkowej. Współorganizatorka koncertów „Amici di José”. W swoim dorobku ma debiuty w projektach operowych t.j.: „La finta giardiniera” W. A. Mozarta, „La Traviata” G. Verdiego, „La Boheme” G. Pucciniego czy „Cosi fan tutte” W. A. Mozarta, z którymi występowała na scenach Teatrów Operowych w Polsce i we Włoszech. Współpracowała m.in. towarzystwem AMAT zajmującym się organizacją koncertów. Wystąpiła na jednej scenie z José Carrerasem. Obecnie regularnie zajmuje się oprawami muzycznymi, współpracując z różnymi ośrodkami i placówkami oraz prywatnymi lekcjami śpiewu.
Kulturoznawczyni, instruktorka teatralna, miłośniczka teatru alternatywnego.
Zainteresowana szeroko pojętą kulturą, będącą kompozycją interdyscyplinarną, a w szczególności jej najbardziej niekonwencjonalną gałęzią – teatrem. Postuluje oraz praktykuje relacyjność jako definicję teatru. Prowadzi amatorskie warsztaty teatralne dla młodzieży i dorosłych. Podczas cyklu spotkań skupia się na trzech głównych aspektach, kreujących postać aktora, czyli ciele, słowie, emocjach, stawiając przed uczestnikami różnorodne wyzwania improwizacyjne oraz sceniczne. Przełamuje teatralne tabu i pomaga pozbyć się stereotypowego „gorsetu” za pomocą współpracy i dobrej zabawy.
Animator kultury, instruktor teatralny. Absolwentka specjalizacji teatralnej Policealnego Studium Animatorów Kultury „SKiBA” we Wrocławiu.
Z teatrem jestem związana od 5 roku życia, początkowo grałam w teatrach dziecięcych i młodzieżowych. Od kilku lat odkrywam czym jest animacja kultury i reżyseria teatralna realizując autorski projekt„Teatr Marzycieli”. W ramach dyplomu w Policealnym Studium Animatorów Kultury SKiBA wyreżyserowałam spektakl „I tu mi dobrze?” (2022). Oraz przeprowadziłam cykl autorskich warsztatów z różnymi grupami wiekowymi (od 3 do 22 roku życia) w tym z grupą integracyjną. Chociaż w teatrze spędziłam większość swojego życia, wciąż staram się odkrywać i szukać nowych możliwości rozwoju. Ukończyłam Szkołę Dramy Stosowanej I stopnia Stowarzyszenia Praktyków Dramy Stop-klatka w Warszawie (2022). Uczestniczyłam w wielu warsztatach z aktorami i twórcami teatralnymi, poznając różne metody i techniki aktorskie. Posiadam między innymi certyfikaty trenera dziecięcej edukacji teatralnej i Bajkoterapii. W swojej pracy przede wszystkim stawiam na dobrą zabawę, poznawanie siebie, swoich emocji i rozwój twórczego potencjału. Wykorzystuje między innymi improwizację, prace z tekstem, z głosem, elementy dramy stosowanej oraz animacje przedmiotu czyli teatr lalek, który jest moją pierwszą teatralną miłością. Wierze w edukacje poprzez sztukę i to, że w teatrze jest miejsce dla każdego! Obecnie studiuje Pedagogikę ogólną na Uniwersytecie Wrocławskim.
Aktorka, wokalistka, pedagog artystyczny. Absolwentka Studium
Musicalowego przy Teatrze Capitol we Wrocławiu, na scenie którego debiutowała w spektaklu dyplomowym „Mytarstwa” w reż. Tomasza Mana uzyskując tytuł Aktora scen muzycznych ze specjalizacją wokalno-aktorską. Ukończyła również L’art Studio aktorskie w Krakowie, oraz Szkołę Muzyczną I st. w klasie fortepianu. Przez 7 lat związana była z Teatrem Artenes, w którym zagrała tytułowe role: Balladyny w „Balladynie” Juliusza Słowackiego, Julii w „Romeo i Julii” Wiliama Shakespeare czy Mary w „Tajemniczym Ogrodzie” Francesa Hodgsona Burnetta. Współpracowała również z Teatrami muzycznymi Frant, Forte czy Operą Wrocławską, a także z Teatrem Polskim na deskach którego wystąpiła w „Baśniach Pana Perrault” w reż. Michała Białeckiego. Obecnie częściej realizuje role ekranowe, zobaczyć ją można min. w fabule „1:11” w reż. Mirona Wojdyło czy wrocławskich produkcjach serialowych jak np. „Dzielnica Strachu” w której wciela się w rolę Majki. Od wielu lat prowadzi również artystyczną działalność pedagogiczną w postaci zajęć: teatralnych, wokalnych, musicalowych dla dzieci, młodzieży i reżyseruje spektakle – od niedawna również w swoim studiu artystycznym ‘afisz!’. W ramach rozwoju i zainteresowań dodatkowych dyplomowała się z Filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim, a także uzyskała tytuł magistra na wydziale Pedagogiki SGK w Warszawie.
Tancerka/choreografka, niezależna artystka awangardowych form tanecznych i współczesnej choreografii.
Od 15 lat związana jest z holenderską i polską sceną free jazzową i punkową, współpracowała w ostatniej dekadzie z takimi znakomitymi muzykami jak Marcin Masecki, Ab Baars, Wilbert de Joode, Andy Moor (THe EX), Paulina Owczarek, Ksawery Wójciński, Arvind Ganga, Rafał Mazur, Krakowska Orkiestra Improwizująca i inni.
Absolwentka School for New Dance Development w Amsterdamie (2004) jest autorką kilkunastu spektakli, w tym najbardziej istotne to „Whisper in my Eye” wyprodukowany w Meksyku oraz „oŚĆ!”- solowy performance wyreżyserowany dla Marty Mandaryny Wiśniewskiej. Od 2012 roku realizuje swoje programy autorskie poświęcone badaniu improwizacji w dziedzinie muzyki i tańca: Free The Dance oraz zainicjowała serię warsztatów Praktyka Improwizacji i Performance (PIP). Jej praca artystyczna jest unikatowa w skali kraju, gdyż poszerza pole działania szczególnie w dziedzinie improwizacji. Jest laureatką Stypendium Twórczego Miasta Krakowa w 2018 roku oraz Stypendium Rządu Meksykańskiego dla Obcokrajowców w 2015. Dwukrotnie otrzymała Stypendium MKiDN.
Wokalistka, songwriterka i producentka muzyczna. Była uczestniczką 8. edycji The Voice of Poland a w 2021 roku ukazała się jej płyta „Pryzmat”, która została wydana we współpracy z kultową wytwórnią Kayax. Jej utwory zbierają po kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń na platformie YouTube oraz ukazywały się w najpopularniejszych polskich playlistach na platformach streamingowych.
Agata występuje również na różnych festiwalach muzycznych takich jak Festiwal Anny German w Zielonej Górze. Oprócz rozwoju własnej kariery, zajmuje się produkcją muzyki i tworzeniem tekstów piosenek dla innych artystów, również tych związanych z dużymi wytwórniami oraz pomaga w rozwoju debiutantom.
Na jej muzyczny całokształt składają się dorastanie we Frankfurcie nad Menem i późniejsza edukacja muzyczna we Wrocławiu. Oba okresy w życiu artystki miały na nią inny wpływ pod względem artystycznych inspiracji.Dzięki licznym przeprowadzkom i zmianom środowisk jej muzyka jest wielobarwna. Można w niej znaleźć zarówno elementy wielkomiejskiego r&b, jak i surowszych gatunków elektronicznych i alternatywnego popu. Swoją twórczość opisuje jako splot vintage inspiracji z nowoczesną, popową formą.
Swoje pierwsze kroki stawiała na deskach teatralnych szkoląc się i kształcąc w kierunku wokalnym i aktorskim występując w spektaklach oraz festiwalach muzycznych. Ukończyła pierwszy stopień Wokalistyki Jazzowej Uniwersytetu Rzeszowskiego w klasie wokalu dr Olgi Boczar. Obecnie studentka Wokalistyki Estradowej Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach w klasie wokalu mgr Mieczysława Szcześniaka. Wokalistka, kompozytorka, autorka tekstów. Pasjonatka pracy z ludźmi zarówno indywidualnej jak i grupowej. Swój głos kształciła pod okiem takich pedagogów jak Mieczysław Szcześniak, Danuta Sandecka, Anna Ruttar, Olga Boczar, Dorota Kopka, Patrycja Zarychta. Pobierała także lekcje u takich pedagogów jak Anna Stępniewska-Gadt, Beata Przybytek, Sonia Lachowolska i Anna Serafińska. Na koncie ma wiele koncertów w kraju i za granicą, m.in u boku takich artystów jak Mieczysław Szcześniak, Beata Przybytek, Anna Gadt, Alicja Majewska, Włodzimierz Korcz, Grażyna Łobaszewska, Janusz Szrom, Ewa Uryga, Gabriela Gąsior, Brian Fentress. W sztuce wokalnej bardzo ceni sobie naturalność oraz komfort podczas wydobywaniu głosu.
Wokalistka i pedagog sztuki. Absolwentka Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Aktywnie koncertuje w kraju oraz zagranicą z repertuarem operowym, musicalowym i filmowym. W swoim dorobku ma takie partie jak: Old Lady (L. Bernstein “Kandyd” – Festival Congress Centre w Varnie, Bułgaria), Monitress (G. Puccini „Siostra Angelica” – Teatr Letni w Varnie, Bułgaria), Athamas (G. F. Haendel “Semele” – Teatr Wielki w Łodzi), Wielka Księżna (J. Offenbach „Wielka Księżna Gerolstein” – Teatr Muzyczny w Łodzi), Tekla (R. Czubaty “Błękitny Zamek” – Teatr Nowy w Łodzi), Zobeide (C. M. von Weber “Abu Hassan”).
W 2019 zaśpiewała w Weimarze tytułową partię w światowej premierze opery Henocha Kona “Bas Sheve”. W 2020 koncertowała w Europie z projektem „The Music of Harry Potter LIVE”. Laureatka międzynarodowych konkursów wokalnych, stypendystka Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu..
Ukończyła Studium Teatru Fizycznego w Bytomiu oraz Szkołę Aktorską Haliny i Jana Machulskich w Warszawie.
Tworzy spektakle oraz filmy krótkometrażowe z grupami niezależnymi z Gdańska, Katowic i Warszawy. Współpracowała między innymi z Leszkiem Mądzikiem, Koriną Kordovą, Philipem Parr oraz Reną Mirecką, aktorką teatru Jerzego Grotowskiego.
Wraz z teatrem Tema(t) z Warszawy wystawiała spektakle na Kongresie Kobiet, Festiwalu im. Kapuścińskiego oraz festiwalu Terra Incognita w Petersburgu.
W swojej aktorskiej poodrózy szczególnie ceni sobie rozwój poprzez pracę a artystami z różnych stron świata, poznawanie nowych technik pracy aktora, oraz świadomą i uważną pracę z samym sobą oraz partnerami scenicznymi
Z wykształcenia literaturoznawca (posiada tytuł doktora nauk humanistycznych w dziedzinie literaturoznawstwa), z zamiłowania autorka opowiadań, wierszy, piosenek oraz bajek dla dzieci, a także przekładów poetyckich z języka angielskiego i niemieckiego. Publikowała wAutografie,Opcjach,Pamiętniku Literackim,Literacjacha także na łamach czasopisma internetowegoMuzykaliaw tomachJudaica. Tam ukazały się jej przekłady poezji Else Lasker Schuler. Umiejętności dydaktyczne doskonaliła w pracy ze studentami UW (między innymi współpracując ze Szkołą Mistrzów) oraz Instytutem Badań Literackich. Wiele lat prowadziła warsztaty kreatywności dla dzieci oraz warsztaty twórczego pisania dla dorosłych w ośrodku artystycznym Sztukarnia , od niedawna także w warszawskiej szkole „Pasja Pisania” . W 2018 roku ukazał się jej drugi tom poetycki „Choć odpowiedzi nie ma”.
Wokalista, pedagog, autor tekstów, trener wokalny i specjalista rehabilitacji zaburzeń głosu. Ukończył studia magisterskie na Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi na kierunku musical i choreografia (specjalność: wokalistyka estradowa). Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku rehabiltacja zaburzeń głosu, oraz studium wokalnego Art of Voice Studio w Poznaniu. Uczestniczył w VII i VIII Międzynarodowych Seminariach Naukowych GŁOS – CIAŁO – EKSPRESJA, I Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Od bluesa do piosenki”, oraz w szkoleniu Chant Talk Voice Therapy z elementami Resonant Voice Therapy. Od dziecka jego największą pasją jest
muzyka i śpiew. Jest laureatem wielu konkursów i festiwali wokalnych. Obecnie również frontman zespołu Redcarpet. Ucząc śpiewu stawia przede wszystkim na emocje, samoobserwację i świadomość własnego ciała. Oprócz muzyki interesuje się również psycholgią, medycyną naturalną, uwielbia medytację i aktywność fizyczną.
Studentka Akademii Muzycznej w Łodzi na kierunku wokalistyka estradowa. Od 2013 r. wokalistka Klubu Dowództwa Operacyjnego Rodzajów Sił Zbrojnych w Warszawie, który reprezentuje na konkursach, festiwalach oraz uroczystościach państwowych.
Organizatorka Ogólnopolskiego Festiwalu Piosenki „Muzyka Otwiera Duszę”, dla młodzieży i dorosłych, którego pierwsza edycja odbyła się w 2017 roku i co roku, cyklicznie się powtarza. Organizatorka Ogólnopolskich Obozów Artystycznych „ECHO”, warsztatów dla wokalistów, koncertów, przedstawień, oraz spotkań kulturalnych. Od 2019 roku, współpracuje z wytwórnią muzyczną Dalphy Racords, która jest inkubatorem artystycznym dla wokalistów z całej Polski. Laureatka Ogólnopolskich oraz międzynarodowych Konkursów i Festiwali. Wokalistka sesyjna.
W Warszawie pracuje jako instruktor wokalny dzieci, młodzieży i dorosłych, prowadząc zajęcia grupowe oraz indywidualne.
Absolwentka wydziału aktorskiego Krakowiskich Szkół Artstycznych i Animacji Społeczno – Kulturowej w Warszawskim APSie. Jej aktorska przygoda rozpoczęła się na warsztatach teatralnych z aktorką Dorotą Bierkowską i Lidią Niewęgłowską. Pierwsza i najbardziej pamiętna rola to Panna Młoda w spektaklu „A to Polska – właśnie” na podstawie „Wesela” Stanisława Wyspiańskiego. Uczestniczka warsztatów teatralnych ze Stanisławem Dembskim w Teatrze Park i z Tomaszem Zaródem w Teatrze Na Progu. W spektaklu dyplomowym pt.: Dusia, Ryba, Wal i Leta w reżyserii Jana Korwin Kochanowskiego zagrała Dusię, zmagającą się z rozwodem matką dwójki dzieci. Grała w teatrze Bez przesady, w teatrze dla dzieci Foremka i Edu Artis. Łącząc swoje kierunki prowadzi zajęcia teatralne dla dzieci i dorosłych. Na zajęciach skupia się głównie na kontakcie z partnerem, zabawie i „byciu tu i teraz”. Wolne chwile spędza ze swoimi dwoma psami, maluje abstrakcje i czyta Stephena Kinga.
Tańczyć zaczęła mając 13 lat, najpierw hip hop i balet, po około roku zrezygnowałam z baletu na rzecz jazzu i tańca współczesnego, którymi zajmuje się do teraz. Będąc w liceum zaczęła się interesować bardziej kobiecymi stylami tańca jak dancehall, salsa solo, high heels czy burleska, a następnie pole dance, exotic pole, twerk i sexy dance. Zajęcia prowadzi od około 6 lat. W ramach prowadzonych zajęć zajmowałam się przygotowaniem grup do występów, będąc w liceum przygotowywałam dzieci z przedszkola na różne pokazy, również prowadziła zajęcia na dniach otwartych w przedszkolach, szkołach oraz na festynach czy imprezach sportowych. Ma ukończony kurs instruktora sportu oraz kurs pierwszej pomocy przedmedycznej. Brała udział w wielu warsztatach, szkoleniach i obozach treningowych z tańca oraz stretchingu.
Aktor. Absolwent Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie na kierunku aktorstwo dramatyczne. W latach 2016 – 2021 pracował w Europejskim Ośrodku Praktyk Teatralnych „Gardzienice”. Współpracuje z Teatrem Groteska w Krakowie. Twórca autorskiego warsztatu „Na cały głos” opierającego się na pracy z oddechem, rytmem, pieśniami, muzycznością oraz rozluźnieniem ciała, a pogłębieniem tych działań są ćwiczenia oparte na wiedzy rdzennej ludności Ameryki Środkowej.Nagroda ZAIKS za spektakl „Wieszcze” w reż. Ewy Rucińskiej, w którym wcielił się w rolę Gombrowicza. Występował na festiwalach tj.: Międzynarodowy Festiwal Teatralny „Jaffa Fest” (Izrael), Międzynarodowy Festiwal Teatralny Boska Komedia (Polska), Międzynarodowy Festiwal Teatralny „Porto Franko Gogol Fest” (Ukraina).
Związana z Teatrem Ochoty i Ogniskiem Teatralnym „U Machulskich”.Prowadzi warsztaty teatralne i aktorskie dla młodzieży i dorosłych. W teatrze szuka wolności twórczej i przestrzeni do odkrywania siebie w relacji z drugą osobą. Interesują ją możliwości łączenia teatru z innymi dziedzinami sztuki w celu odkrywania nowych form teatralnych. Na zajęciach skupia się na: czułości, uważności i zabawie. Wyzwania są dla niej materiałem twórczym i punktem wyjścia poszukiwań.
Inspiracje do rozwoju i twórczości czerpie ze sztuki oraz holistycznego podejścia do człowieka. Ze wszystkich dziedzin sztuki najbardziej inspirują ją taniec oraz teatr, i sposób w jaki wpływają na
dobrostan człowieka. Na swoich warsztatach zachęca uczestników_czki do zwiększania własnej świadomości, pogłębiania kontaktu ze sobą właśnie poprzez ruch i różnego rodzaju działania teatralne, pamiętając przy tym o dobrej zabawie.
Dyplomowana tancerka. Absolwentka studia Baletowego Opery Krakowskiej. Finaliska konkursu Dance World Cup.
Swoją pasję do tańca rozwijała od dziecka. Przez 15 lat szkoliła się z tańca klasycznego, współcześniego (modern-jazz), charakterystycznego, historycznego i ludowego. Występowała na scenach teatru Słowackiego, Opery Krakowskiej, Filharmonii i Nowohuckiego Centrum Kultury.
Pracuje w Krakowie jako instruktorka tańca klasycznego i choreografka. Podczas prowadzonych warsztatów często łączy techniki baletu, Pilatesa i Jogi.
Jej pasja do tańca przerodziła się też w pasję do sztuki. Obecnie pisze doktorat z historii sztuki. Zajmuje się badaniem sztuki dawnych epok i popularyzacją wiedzy o sztuce.
Z zawodu i wykształcenia aktorka, pedagog, filolog i tłumaczka. Jej wielką pasją i namiętnością jest teatr i improwizacja teatralna.
W 2021 roku ukończyła aktorstwo w Warszawskiej Szkole Filmowej. Na scenie i przed kamerą czuje się jak ryba w wodzie. Empatyczna dusza, z wielkim sercem i pasją do pracy z ludźmi. Wieloletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą, dziećmi i dorosłymi pozwala oferować jej podopiecznym zróżnicowane metody, swobodną atmosferę oraz wysoką jakość zajęć opartą na wiedzy i doświadczeniu.
Z zawodu i wykształcenia aktorka, pedagog, filolog i tłumaczka. Jej wielką pasją i namiętnością jest teatr i improwizacja teatralna.
W 2021 roku ukończyła aktorstwo w Warszawskiej Szkole Filmowej. Na scenie i przed kamerą czuje się jak ryba w wodzie. Empatyczna dusza, z wielkim sercem i pasją do pracy z ludźmi. Wieloletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą, dziećmi i dorosłymi pozwala oferować jej podopiecznym zróżnicowane metody, swobodną atmosferę oraz wysoką jakość zajęć opartą na wiedzy i doświadczeniu.
Ania tańcem zajmuje się od około 9 lat. Ukończyła liceum o profilu taneczno- teatralnym w Krakowie. Gdzie rozwijała się w takich stylach jak: taniec współczesny, jazz, balet, taniec towarzyski, taniec ludowy, stretching oraz gra aktorska. Jednak swoje pierwsze kroki taneczne stawiała w hip hopie. Obecnie w swoich choreografiach łączy najbliższe jej style – hip hop oraz taniec współczeny.
Była częścią formacji hip hopowych, brała udział w wielu zawodach tanecznych oraz występowała w trzech spektaklach taneczno-teatralnych w Teatrze Słowackiego oraz w Teatrze Ludowym w Krakowie.
Jako instruktor tańca miała okazję wykazać się prowadząc stałe zajęcia taneczne w kilku szkołach tańca oraz wiele warsztatów. Ma doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi, młodzieżą oraz dziećmi. Ania cały czas się rozwija uczęszczając regularnie na zajęcia taneczne i warsztaty z różnych dziedzin tańca.
Swoją przygodę taneczną rozpoczęła w wieku 6 lat w zespole „Pędziwiatry.” Ukończyła Ogólnokształcącą Szkołę Baletową im. Feliksa Parnella w Łodzi, gdzie uzyskała dyplom zawodowej tancerki. Doświadczenie instruktorskie zdobyła w sławnej na całym świecie szkole tańca Arthur Murray w Warszawie. Przez wszystkie lata rozwoju tanecznego, poznała ponad 20 stylów tańca i brała udział w wielu wydarzeniach tanecznych organizowanych na deskach Teatru Wielkiego w Łodzi, Teatru Muzycznego w Łodzi, Filharmonii Łódzkiej, Opery Narodowej, Sceny Kamienica we Wrocławiu itd.
W 2019 zaśpiewała w Weimarze tytułową partię w światowej premierze opery Henocha Kona “Bas Sheve”. W 2020 koncertowała w Europie z projektem „The Music of Harry Potter LIVE”. Laureatka międzynarodowych konkursów wokalnych, stypendystka Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu.
The University of the Arts w Filadelfii, USA / Szkoła Baletowa w Krakowie
W latach 2005-2010 była tancerką Zespołu Tańca Współczesnego “Tipuri” w Krakowie, jednocześnie sięgając do kontakt improwizacji, modernu, jazzu, a nawet hip hopu. Od roku 2010 prowadzi zajęcia i warsztaty. W latach 2014-2022 należała do zespołu rewiowego Tancerze.pl, z którym występowała w całej Polsce, równolegle biorąc udział w projektach tańca współczesnego w Polsce i zagranicą. Brała udział w wielu warsztatach w Polsce, USA, Wielkiej Brytanii, Singapurze oraz Meksyku. Występowała m.in. w “Carmina Burana” w Merriam Theater w Filadelfii, w choreografiach Karoliny Kroczak i Bartka Woszczyńskiego oraz w performensach Krakowskiego Teatru Tańca.
W 2018 roku ukończył studia licencjackie na Akademii Muzycznnej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi w klasie prof. Krzysztofa Bednarka. Od 2020 roku kontynuuje naukę na studiach magisterskich na specjalności kameralistyka na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof. Włodzimierza Zalewskiego. Kształcił się u takich pedagogów, jak: Jerzy Knetig, Grażyna Ciopińska, Dariusz Niemirowicz, Agnieszka Piass, Krystyna Szostek-Radkowa. Brał udział w wielu konkursach wokalnych, m.in.: I Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Giulio Perottiego w Ueckermünde oraz III Konkursie Wokalnym Mława-Olsztyn 2014, na którym zdobył II nagrodę. Często koncertuje w całej Polsce oraz współorganizuje koncerty.
Współpracował już z takimi dyrygentami, jak Kai Bumann, Maciej Niesiołowski, Piotr
Sułkowski, Jerzy Swoboda, Michał Kocimski, Jarosław Jasiura czy Marcin Wolniewski.
Dramaturżka i reżyserka, absolwentka komparatystyki literackiej i performatyki przedstawień na Uniwersytecie Jagiellońskim, studentka na Wydziale Reżyserii Dramatu Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie i doktorantka w Katedrze Performatyki Przedstawień UJ. Laureatka nagrody im. Sławomira Świontka w Konkursie Instytutu Teatralnego na najlepszą pracę magisterską z zakresu wiedzy o teatrze, widowisku i performansie za pracę Widzenie teatru. Fotografia teatralna w nowej perspektywie napisaną pod kierunkiem prof. Małgorzaty Sugiery. Publikowała m. in. w czasopiśmie Fragile i artPapier, a także w czasopiśmie MIK Art History and Criticism, współautorka tomu Fikcje jako metoda, dramaturżka oraz autorka tekstu do spektaklu Krasnoludki – Boysband w reżyserii Anny Leśniak, autorka dramatu Urszula Oneironiczna, którego czytanie w marcu 2019 wyreżyserowała Maria Baładżanow;
reżyserka czytania performatywnego dramatu Narzędzia ojca Agaty M. Skrzypek w Scenie Supernova, autorka dramatu Fabrykantka wydanego przez Stary Teatr pod redakcją Agaty Dąbek w antologii Nasz głos, dramaturżka spektaklu Po Dostojewskim w reżyserii Małgorzaty Jakubowskiej, autorka koncepcji, dramaturżka i reżyserka instalacji dramatycznej Zróbmy sobie zdjęcie z wojny, dramaturżka i reżyserka spektaklu Symphony No. 5 asystentka Romana Gancarczyka i Grzegorza Jarzyny. 1.06.2020 w ramach repertuaru Narodowego Starego Teatru w Krakowie premierę miał jej internetowy projekt teatralny Freshwater na podstawie dramatu Virginii Woolf.
Autor poradników “Komputerowy ćpun“, “Trener Marzeń” oraz serii fantastycznej “Kosmiczne Bobry“. W ciągu czterech lat odbył 450 spotkań autorskich na terenie całego kraju i cieszy się świetnymi referencjami pośród wielu szkół i bibliotek. Jako terapeuta ds. Uzależnień, Krzysiek Piersa przemierza Polskę wzdłuż i wszerz rozmawiając i tłumacząc jak niezwykła i jednocześnie niebezpieczna potrafi być cyfrowa rozgrywka. Mając wieloletnie doświadczenie z grami komputerowymi, dziennikarstwem gamingowym i esportem, przedstawia wszelkie zjawiska związane z nowoczesnymi technologiami. “Jestem astygmatykiem, dyslektykiem, dysortografikiem. Nie mam talentu pisarskiego, maralskiego ani aktorskiego. Mam kanał na YouTube, nagrywam rap, piszę książki, wygrywam zawody modelarskie rangi wojewódzkiej, a w wolnym czasie chodzę na siłownię i uczę się grać na pianinie. Nie ma czegoś takiego jak talent, lecz potrzeba i determinacja. ”Jako coach i pasjonata życia, Krzysiek Piersa w prosty sposób tłumaczy jak nazywać, określać i realizować swoje marzenia. Na spotkaniach przedstawia proste mechanizmy zarządzaia czasem oraz radzenia sobie z krytyką. Unika dawania złotych rad i wykrzykiwania górnolotnych haseł w stylu “to ferrari czeka na podjeździe”. Lista rzeczy niemożliwych jest krótsza, niż się wydaje. Jako pisarz fantastyki dzieli się bogatym światem wyobraźni, zachęca do zapoznania się z literaturą i próbowania własnych sił w pisarskiej profesji. Opowiada o największych problemach i najwspanialszych chwilach w długim procesie tworzenia nowej powieści. Zawsze przemyci kilka informacji o “Kosmicznych Bobrach“.
Absolwent Wydziału Aktorskiego (2001) i Wydziału Reżyserii Dramatu (2009) Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie (obecnie Akademia Sztuk Teatralnychim. S. Wyspiańskiego). Studiował również w Akademii Praktyk Teatralnych w Gardzienicach (2001-2003). Wyreżyserował spektakle: „Życie / instrukcja obsługi”, Teatr Współczesny w Szczecinie (premiera listopad 2008), „Lailonia” wg L. Kołakowskiego, Teatr Kana w Szczecinie (premiera przesień 2009), „Stefcia Ćwiek w szponach życia” wg D. Ugresic, Teatr Ludowy, Kraków (premiera listopad 2009), „Tango” S. Mrożka, Teatr Współczesny w Szczecinie (premiera październik 2010), „Czarnoksiężnik Oz” wg F. L. Baum’a, Teatr Lalki i Aktora „Pinokio” w Łodzi (premiera marzec 2011), „Mglisty Billy” wg G. Bianco, Teatr Figur Kraków (premiera czerwiec 2013), „Projekt: MATKA”, Teatr Kana w Szczecinie (premiera wrzesień 2014), „Ławeczka” A. Gelmana, Teatr Dramatyczny w Białymstoku (premiera luty 2015), „Projekt: OJCIEC”, Teatr Kana w Szczecinie (premiera wrzesień 2016), „Trik Patryka” K. Sagora, Teatr Ludowy w Krakowie, (premiera wrzesień 2017), “Tu nawet muchy są bezpieczne” wg G. Dahle, Teatr Szkolny Akademii Teatralnej w Warszawie, “Trójka na głowie” C. Brandau, Teatr im. W. Bogusławskiego w Kaliszu (premiera listopad 2018), „Klara” I. Kuny, Teatr Totutotam Kraków (premiera czerwiec 2019), „Pamięć wody” S. Stephenson, Teatr Totutotam Kraków (premiera maj 2021). Jako instruktor teatralny prowadzi autorskie warsztaty od 2001 roku. Prowadził zajęcia m. in. w Akademii Sztuk Teatralnych im. S. Wyspiańskiego w Krakowie, Wydział Teatru Tańca w Bytomiu, Studium Terapii przez Sztukę w Teatrze Ludowym, Lart Studio, Centrum Edukacji Teatralnej w Krakowie. Współpracuje z firmą Pathways Polska (szkolenia artystyczne dla biznesu).